Ελληνικά βιολογικά προιόντα κατκτούν την Βρετανική αγορά

Το Λονδίνο φιλοξένησε την έκθεση Natural & Organic Products Europe 2019, αφιερωμένη στα φυσικά και βιολογικά τρόφιμα. Παρουσίασε και τα προϊόντα της η Ελλάδα και προκάλεσε το αυξημένο ενδιαφέρον των επισκεπτών. Οι ειδικοί της βιομηχανίας τροφίμων λένε ότι παρά τις υψηλές απαιτήσεις της βρετανικής αγοράς και του μεγάλου αριθμού ανταγωνιστών, οι Έλληνες κατασκευαστές είναι σίγουρα παρόντες σε αυτήν. Και το μερίδιο των φυσικών και οικολογικών προϊόντων από την Ελλάδα αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. 

Σκοπός της έκθεσης Natural & Organic Products Europe 2019 ήταν η παρουσίαση βιολογικών προϊόντων καθώς και η δημιουργία εταιρικών σχέσεων μεταξύ εισαγωγέων και κατασκευαστών. Για όσους ενδιαφέρονται για ελληνικά προϊόντα, υπάρχει στην ελληνική πρεσβεία ειδικό γραφείο. Θα παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων.

Ο τύπος επιτυχίας των ελληνικών προϊόντων

Οι ειδικοί συνδέουν τη δημοτικότητα των ελληνικών βιολογικών προϊόντων με την εξωστρέφεια της εθνικής οικονομίας η οποία συμβάλλει στην ταχεία αύξηση των εξαγωγών. Μια άλλη περίσταση που επηρεάζει θετικά τη ζήτηση για ελληνικό φαγητό είναι η συνεχής ποιοτική βελτίωση των τροφίμων που εξάγονται από την Ελλάδα. Αλλά όχι μόνο τα χαρακτηριστικά ποιότητας και γεύσης επηρεάζουν τη δημοτικότητα των ελληνικών βιολογικών προϊόντων. Έχουν μια ενδιαφέρουσα συσκευασία που παρέχει το περιεχόμενο μακροπρόθεσμης διατήρησης. Χάρη στα έργα των Ελλήνων παραγωγών και την κατάλληλη προώθηση των αγαθών, είναι πολύ ανταγωνιστικα στην ευρωπαϊκή αγορά.

Οι καταναλωτές από όλη την Ευρώπη δίνουν υψηλή βαθμολογία στα ελληνικά προϊόντα. Τα προϊόντα από την Ελλάδα είναι φιλικά προς το περιβάλλον και αποδεκτά από τις σκανδιναβικές χώρες που είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Ειδικά το μοναδικό ελληνικό γιαούρτι, στο οποίο αποδίδεται 46% πρωτεΐνες και περισσότερο από 26% ασβέστιο, εκτιμάται παγκοσμίως.

Πολιτικοί παράγοντες

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι Βρετανοί εισαγωγείς βρίσκονται σε αμηχανία λόγω του Brexit. Τώρα δεν μπορούν να λάβουν σημαντικές αποφάσεις και να αναπτύξουν στρατηγική για περαιτέρω εργασία μέχρι να επιλυθούν τα πολιτικά ζητήματα. Ταυτόχρονα, η Ελλάδα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ανάπτυξη νέων διαύλων διανομής προϊόντων. Οι εξαγωγές της συνεχώς επεκτείνονται. Και η ενεργός πρόσβαση στις παγκόσμιες αγορές συνδέεται με το γεγονός ότι η χώρα εξέρχεται σταδιακά από την κρίση. Η βρετανική αγορά έχει γίνει στρατηγική για τους παραγωγούς από τις ακτές της Μεσογείου. Οι εισαγωγείς επέδειξαν ενδιαφέρον όχι μόνο για τους μεγάλους αλλά και για τους μικρούς Έλληνες παραγωγούς φυσικών καλλυντικών και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων. Όπως αναφέρουν οι Έλληνες εκπρόσωποι, το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει ο κύριος εμπορικός εταίρος για την Ελλάδα και ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση στην οποία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της.

Εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο