Οι νέοι σταθμοί του μετρό στην Αθήνα από το καλοκαίρι

Η υποδομή στην Αθήνα βελτιώνεται εντατικά από την αρχή της νέας τουριστικής περιόδου. Το μετρό θα είναι ο πιο βολικός τρόπος μετακίνησης για τους επιβάτες. Τρεις νέοι σταθμοί θα εμφανιστούν στη μπλε γραμμή του μετρό.

Νέοι σταθμοί και προοπτικές

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Αττικού Μετρό, οι νέοι σταθμοί θα αρχίσουν να λειτουργούν αυτό το καλοκαίρι. Ένας από αυτούς θα βρίσκεται στην Αγία Βαρβάρα, ο δεύτερος στο δυτικό προάστιο Κορυδαλλού και ο τρίτος στη Νίκαια. Χάρη στην επέκταση του μετρό, οι κάτοικοι και οι επισκέπτες του Δυτικού Πειραιά θα μπορέσουν να φτάσουν στον προορισμό γρηγορότερα από τον Ιούνιο. Ο διευθυντής του Αττικού Μετρό δήλωσε ότι σύντομα θα εγκριθεί επίσημα ένας εργολάβος, ο οποίος θα ξεκινήσει την κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό στο πρώτο τμήμα - από το Γαλάτσι έως την Γουδί. Μετά από αυτό, θα ξεκινήσει την κατασκευή του δεύτερου τμήματος. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, πρόκειται για τα βόρεια προάστια της Αθήνας την Πετρούπολη. Η εταιρεία διαχείρισης σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο του μετρό. Στα επόμενα δύο χρόνια το μετρό θα φτάσει στο κτίριο του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Το Αττικό Μετρό πραγματοποιεί σήμερα μια μελέτη, η οποία θα καθορίσει τις περιοχές όπου είναι απαραίτητο να κατασκευαστούν νέοι σταθμοί.

Το μετρό της Αθήνας σήμερα και χθες

Στην Αθήνα υπάρχουν τρεις γραμμές του μετρό: κόκκινη, μπλε και πράσινη. Η πράσινη γραμμή ξεκινά από τον Πειραιά και τελειώνει στην Κηφισιά. Η υπέρβαση αυτής της απόστασης διαρκεί 51 λεπτά. Το μετρό αρχίζει να λειτουργεί στις 5 π.μ. Την Παρασκευή και το Σάββατο - παραταθεί για άλλες δύο ώρες. Κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας, οι αμαξοστοιχίες κινούνται σε διαστήματα ολίγων λεπτών. Το βράδυ και τα Σαββατοκύριακα, αυξάνεται σε 7-15 λεπτά. Οι πίνακες πληροφοριών στις πλατφόρμες αναφέρουν την ώρα άφιξης του τρένου. Τα εισιτήρια του μετρό πωλούνται σε όλους τους σταθμούς και μέσω εφαρμογών για κινητά. Η κατασκευή του υπόγειου μετρό στην Αθήνα ξεκίνησε το 1992. Μέρος των σταθμών άνοιξε το 2000, και όλα τα υπόλοιπα - το 2004 πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων. Οι εργασίες για τη δημιουργία του μετρό ήταν οι πιο φιλόδοξες αρχαιολογικές ανασκαφές στην ιστορία της Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής έχουν ανακαλυφθεί περισσότερα από 50.000 εκθέματα που έχουν ιστορική αξία. Πολλοί από αυτούς παρέμειναν στους σταθμούς, σχηματίζοντας μικρές εκθέσεις, οι υπόλοιποι μεταφέρθηκαν σε μουσεία.

 

Εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο