Ρυθμίσεις cookie

Επιλέξτε ποια cookies μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή σας ανά πάσα στιγμή. Περισσότερα εδώ

Απαιτείται Πάντα ενεργό

Διασφαλίστε τη βασική λειτουργία του ιστότοπου: ασφάλεια, υποβολή φόρμας, αγαπημένα και αποθήκευση των επιλογών cookie. Δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Βοηθήστε μας να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιούν οι επισκέπτες τον ιστότοπο ώστε να μπορούμε να τον βελτιώσουμε (Google Analytics, Microsoft Clarity).

Χρησιμοποιούνται για την προβολή σχετικών διαφημίσεων και τη μέτρηση της αποτελεσματικότητάς τους (Google Ads, Meta Pixel).

ΕΝΦΙΑ 2018: Έτσι θα κερδίσετε έκπτωση έως και 50% και απαλλαγή

Σε μερικές εβδομάδες, αναμένεται να σας «χτυπήσει» την πόρτα ο ΕΝΦΙΑ του 2018, με τους ιδιοκτήτες ακινήτων να «κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα».

Απαραίτητη προϋπόθεση για να κερδίσει κάποιος την έκπτωση στον ΕΝΦΙΑείναι να έχει υποβάλει εμπρόθεσμα τις φορολογικές του δηλώσεις αλλά και τις δηλώσεις Ε9. Επίσης, η διαδικασία χορήγησης εκπτώσεων είναι αυτοματοποιημένη για τα φυσικά πρόσωπα, χωρίς να χρειάζεται η υποβολή πρόσθετων δικαιολογητικών, παρά μόνο εφόσον διαπιστωθούν λάθη. Μπορεί για τον υπολογισμό του φετινού ΕΝΦΙΑ να ληφθούν υπόψη οι νέες τιμές ζώνης, αλλά οι εκπτώσεις και απαλλαγές χορηγούνται με τα ίδια κριτήρια σε σχέση με πέρυσι. 

Έκπτωση 50% χορηγείται στον φορολογούμενο, τον ή τη σύζυγο και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:

• Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα του προηγούμενου φορολογικού έτους δεν υπερβαίνει τις 9.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή τη σύζυγο και κάθε εξαρτώμενο μέλος
• Το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων στα οποία κατέχουν δικαιώματα ο υπόχρεος δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, ο ή η σύζυγος και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του, λαμβανομένου υπόψη του ποσοστού συνιδιοκτησίας και του είδους του δικαιώματος, δεν υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά και η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας, όπως αυτή προσδιορίζεται για τον υπολογισμό του συμπληρωματικού φόρου, δεν υπερβαίνει το ποσό των 85.000 ευρώ για τον άγαμο, των 150.000 ευρώ για τον έγγαμο (και τον ή τη σύζυγό του ή τη μονογονεϊκή οικογένεια) με ένα εξαρτώμενο τέκνο και των 200.000 ευρώ για τον έγγαμο (τον ή τη σύζυγό του και τα εξαρτώμενα τέκνα τους ή τη μονογονεϊκή οικογένεια) με δύο εξαρτώμενα τέκνα 
• Ο φορολογούμενος, ο ή η σύζυγος και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας

Πλήρης απαλλαγή

Στην περίπτωση ατόμων με αναπηρία άνω του 80%, τρίτεκνους και πολύτεκνους, η έκπτωση φτάνει στο 100%, επομένως παρέχεται πλήρης απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ, εφόσον συντρέχουν αθροιστικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:

• Το συνολικό φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα του προηγούμενου φορολογικού έτους δεν υπερβαίνει τις 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 1.000 ευρώ για τον ή τη σύζυγο και κάθε εξαρτώμενο μέλος
• Το σύνολο της επιφάνειας των κτισμάτων στα οποία κατέχουν δικαιώματα ο υπόχρεος δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, ο ή η σύζυγος και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του, λαμβανομένου υπόψη του ποσοστού συνιδιοκτησίας και του είδους του δικαιώματος, δεν υπερβαίνει τα 150 τετραγωνικά μέτρα
• Ο φορολογούμενος, ο ή η σύζυγος και τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειας του είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας
• Ο αριθμός των εξαρτώμενων τέκνων ισούται ή υπερβαίνει τα τρία, ή ο φορολογούμενος, ο ή η σύζυγος ή οποιοδήποτε από τα εξαρτώμενα τέκνα της οικογένειάς του έχει αναπηρία σε ποσοστό 80% και άνω.

Πηγή: newsbomb.gr

 

Εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο